2012. december 29., szombat

Első nap eseményei - még mindig szombat

16:30-kor landoltunk az Atatürk Reptéren. 
17 óra körül már kint is voltam a váróban. Metin ismert fel előbb és hevesen integetett, ami akkor hihetetlenül jól esett. Tudtam, hogy tényleg nagyon várt már! 
Metin Yildirim a Kalamis-i általános iskola izgatója és első ránézésre nem derülne ki, de elég vagány és világot látott fickó.

Nem csinált belőle gondot, hogy én szereztem magamnak szállást külön (amiért még egyszer-sokszor- köszönet Andinak és Gergőnek!!!!:) 
Megegyeztünk abba, hogy előbb eszünk valamit, aztán elvisz a szállásra és közben megbeszélünk mindet.

Bakirköyi partvonal és a sok sávos út között több étterem is van, az egyiknél megálltunk enni. Metin nem zavartatta magát a vacsi alatt 2 korsó sört betolt, tőlem is kérdezte, hogy mit kérek (milyen alkoholt), de még nem akartam "ennyire" bemutatkozni. Így is vigyorogtam, mint a tök, mert annyira boldog voltam, hogy végre itt vagyok!!! :)

Metin mondta, hogy ne aggodjak, mert igazából ilyen tanár is meg diák is vagyok egyszerre, ők segítenek mindenben, nagyon jó kis tanári csapat van, olyan családias.  Szóval a feladataim, amik azért bőven tartogatnak nekem kihívást, nehézséget: az iskolában a diákokkal csak angolul beszélhetek, angolul kell magyar kultúrát, folklórt tanítanom, illetve inkább bemutatnom. 
Mondta, hogy ne aggódjak, senki nem tud jól, szóval nem is lesz feltűnő, hogy én sem tudok jól:)
Hogy miért? mert ők angol tanárt vártak, helyette kaptak engem:) De még így is tudnak ezzel menőzni, egyszerűen presztízs kérdés, el tudják mondani, hogy van itt egy nemzetközi tanár, erre fel lehet vágni. 
Hogy ezt minél határozottabban ki is fejezzék hétfőn bemutatnak az egész iskola előtt. Igen, hétfő munkanap. Ünnepség lesz, a diákokat sorba állítják (vannak kb. 500-an), és az igazgató úr köszönteni fog én meg elmondom angolul, hogy mennyire örülök, hogy itt vagyok! :)

Mivel az iskola megsérült egy korábbi földrengésben és majd csak jövőre lesz kész, addig ideiglenesen egy másik közeli iskolában folyik a tanítás délutánonként. Igen, 13-18h-ig van tanítás:) 
A gyerekek 5-14 év közöttiek, és valszeg mindegyiknél kell majd stand up-olnom.

Persze beszélgettünk még minden féléről, volt időnk, mert a Kennedy caddesi teljesen beállt és lépésről lépésre haladtunk. Kiderült, hogy ő is elvállt és most akar külön költözni a feleségétől mert a gyerekek már nagyok, 3 fia van, abból kettő orvos. 

Még korábban megírtam neki az én "családi állapotomat", ezért megkérdezte, hogy hogyan vagyok és megnyugtatott, hogy nem vagyok még öreg semmihez, majd 35 évesen leszek öreg! Legkésőbb 35 évesen kell férjhez menni :)
Szóval jó tudni, nem?:)

Nagyon izgulok :)



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése