2013. június 16., vasárnap

Közeleg az év vége...

Mielőtt még tényleg vége lenne az tanévnek a 4.A osztály (azaz a 10 évesek) is meghívtak a bankettjükre. A következő képek ott készületek. Igen, a banketett egy hajón a Boszporuszon tartották, este 7-11ig kb. Tényleg fantasztikus volt a látvány, amit ez a város a tengerről mutat!!







Akkor most jöjjön egy sorozat rólam... a tanár kollégák mint a japán turisták, de lehet h még őket is megszégyenítették volna... folyamatosan pózolni kellett... hát ennyire futotta tőlem, az ítéletet Rátok bízom:)
 A tesi tanárunkkal, Vas Ábrahámmal:) Sorozat indul:)
















Volt persze torta is:) Meg aztán zene, tánc, és fertelmes vörösbor...


Az iskola utolsó hetében szerveztek egy suli-pikniket, azt hiszem ez valami általános hagyomány lehet, mert Andiék is voltak... 
A lényeg, hogy a mi sulink is kivonult... de én nem mentem, örültem, hogy végre egy napon nem kell félidőben felállnom és átvágtatnom egy félkontinensen. Szóval ezeket a képeket nem én készítettem, de egy kis ízelítő, hogy milyen az (ex)kollegáim a munkán kívül.



Ez csak azért mert annyira aranyos volt a pici cica, ahogy a repedésben pihent:)
Kicsit nagyobb tesók?
Újra virágzik a tulipánfa, én még ilyet nem láttam!

Mindaközben, hogy a város bizony pontjain tűntetések, sőt akár még összecsapások is vannak, az Özgürlük parkban az élet folyamatos: pikknik, családi programok, stb. :)
Egyik reggeli köd:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése