2013. április 11., csütörtök

A "szürke" hétköznapok


Az első és legfontosabb: vettem végre cipőt, sajnos nem volt a méretemben harsányabb színű :)
Ez mind az enyém:)

Majd a vásárlást megkoroznátam még egy piros nadrággal és zöld szoknyával - végül egy korsó sörrel Ildivel:)

Amióta itt vagyok fáj a fogam, na jó inkább szívem, pocakom, ("canim cekti") a mantira.
Ez a manti:


Szerdán nagyon jó órákat tartottam. Van egy harmadikos osztály akiknél élmény tanítani!!! kiadtam a feladatot, hogy rajzojják meg, vagy keressék meg vagy valami és csendben neki veselkedtek! 
és próbálkoznak, érdeklődnek, akarnak!!! csak éppen nálunk heti egyszer vagyok csak!
Aztán az óviban voltam, egyedül hagytak tizenpár 4 évessel... ne óvónő nem lennék.

A csütörtökről inkább ne beszéljünk! Határozottan biztos vagyok benne, hogy egy osztály azért horror, mert olyan az osztályfőnöke!!! A másodikosok erre élő példa!
Nem értem, hogy senkinek nem tűnik fel, hogy a tanár alkalmatlan a gyerekek közelébe menni, nem hogy tanítani!!! 
A másodikos fiú a nevét nem tudta leírni, nem tudta h hogyan kell leírni az F betűt... 
Azt nagyon tudják a gyerekek, hogyan kell elérzékenyíteni a tanárokat,mert jönnek és csüngnek, lógnak, ölelnek... és mi tanárok ezt bevesszük és elfelejtjük, hogy milyen égetnivaló kölykök!!

A héten voltunk meccset nézni, de csak egy bárban nem élőben: Galatasaray-Real Madrid. Egész jó meccs volt, ahogy a szakértői tudásommal megállapíthatom:)

Jaaa a hét eseménye, hogy itt vannak a lakótársamék szülei!!
Kedden hajnalban érkeztek, én kedden délután találkoztam velük, illetve az anyukával: Eray bemutatott neki, anyuka végig nézett jó alaposan leszkennelt, majd mutatott egy like-t és aztán kaptam két puszit! Elmeséltem a kolleganőimnek, mondták h ez azt jelenti h tetszettem anyukájnak, és megnyugodott, hogy kivel lakik együtt a fia(i). Kíváncsi lennénk az én anyukám mit szólna hozzájuk :D

Este kaptam kv-t és vacsorát is, aminek azért kifejezetten örültem. Szóval egy ilyen török egyveleg volt a vacsi.


Kollekció, hm hm, ezeket nem saját fogyasztásra hoztam!!! Mind ajándék:) Az Ararat konyakot már meg is kapta az illető :) 

Itt a tavasz, bár a múlt hét szenzációs volt, azért nem lehet panaszunk!


Parkból, mert hogy tulipán időszak van :)
 http://www.turkeytravelplanner.com/go/Istanbul/Sights/tulip_fest.html




 Lila akác, amiről mindig a nagymamám jut eszembe:)


További részletek a parkból, ahol nap mint nap átmegyek:



Szerdánként biopiac van a parkban! nem vicc, mindent meg tudsz venni, a zöldségtől, a rízsig, a kozmetikán át a mosószerig.
 Pillanat kép a kikötőből:
 annyira aranyos a két zsetonautomata között! Kutya-hiányom van!!


Ma hamam Ildivel, aztán este itt lesz Ötkür, megyünk bor-sajt-kolbász kostólóra Andihoz :DD
A hétvége további része pedig majd alakul :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése