2013. április 18., csütörtök

Boldogságos hétvége

Tényleg úgy élek, mint hal a vízben, az a fajta hal, aki tudja, hogy úgysem horgásszák ki és bármit megtehet:)
Lehet, hogy ezt még így nem írtam le, de BOLDOG vagyok... persze lehetne minden még rózsaszínebb, még tökéletesebb, de az már nem lenne igaz! :)
Meg van mindenem, lehetőségeim, barátaim, egy csodálatos város, amit minden nap felfedezhetek - sőt,  szinte minden nap találok valami újat is :) A programokról meg nem is beszélve:)
Szóval végre eljutottam egy olyan pontra ami nekem a boldogság, az pedig az, hogy elégedett vagyok:)

Persze a kölykök még így is képesek leharcolni teljesen, de nekik is lehet rossz napjuk, mint ahogy tegnap... nem voltunk egy hullámhosszon... a 4.esekkel nagyon nem.

Az egyik osztályban most magyar kell tanítanom, de fogalmam sincs, hogy hogyan... azért mert az interkulturálitás benne van az ösztöndíjamban és ennek része az anyanyelv oktatása is... van még 2 hónapom, mi a sz...-nak magyart oktatni... azt hiszem inkább magyar kultúra lesz belőle, vagy valami olyasmi: tánc, zene, film, stb.

Pénteken hamam, aztán könnyű ebéd, séta a tengerparton, este bor-sajt-kolbász kostoló a Boszporuszra néző teraszon Andinál.
Szombaton kávé az említett teraszon, majd piac, séta az Istiklal caddesin, sör a Jambaz legfelső teraszán, napozás és jó hangulat.
Este pedig fáradtan kidöltem:)

Like-eper:)
Kadiköy központjában  mindig zenélnek valakik :)

Moda (egy városrész) és a kikötője (Márvány tenger)


A két toronyház alapján szoktam belőni, hogy hol lakom. A lakásom és a sulim között van, mindennap elmegyek "mellettük". Igazából 3 torony, de csak 2 látszik most:)







Péntek késő délután mentem Andihoz:



Szombat délután, Kabatas, vártam Idlit és a barátnőjét. Kabatas az a hely, ahol amikor lelépek a hajóról, akkor megállok egy pillanatra, körbe nézek, veszek egy mély levegőt, és közlöm magammal, hogy szerencsés vagyok, amiért itt lehetek, boldog vagyok, amiért itt lehetek!


Az Istiklal Caddesi, azaz a bevásárló központ(i) utca szombaton délután... TELE van!!! Iszonyat jó idő is volt, de ez az utca mindig ilyen... na jó, hajnal 4kor hétköznap azért "csak" elvétve vannak emberek.

Ildiék turistáskodnak:)



A Galata torony. Van ilyen fülbevalóm :)


Vasárnap este mentem haza és Kadiköyben megállt a forgalom... pont elcsíptem azt az pillanatot amikor végett ért a Fenerbahce mérkőzése (foci)... és kész, több tízezer ember kiözönlőtt, elindult haza és hatalmas dugó kerekedett... Szóval leszálltam a buszról és igyekeztem a standion környékét elhagyni, hogy valahogy hazajussak... Végül előbb hazaértem, mint hittem:)


Újabb gasztrónomiai utazásunk állomása egy saját készítésű vacsi: némi sült húsi rengeteg zölséggel:)


Videó a hajóról...  elég retro felvételnek tűnik, pedig a múlt héten készítettem...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése