2013. március 10., vasárnap

Amikor sok minden történt... vagy még sem!

Szóval vonjunk egy kis mérleget, mint egy vezetőszálként a gondolataim összegereblyézéséhez...
- Dolgoztam a héten 3 napot, mert egy nap beteg lettem.
- átrendeztem a szobám: kihajítottam (nem szószerint) az ágykeretet, mert rettentően untam, hogy leesett a deszka, amin matrac van... szóval most az ágykeret a szekrény mögött várja, hogy megjavítsák. Eray (szomszéd fiú) mondta, hogy majd megcsinálja, mondtam neki, hogy jó, majd megcsinálod:)
Szóval a végeredmény:



- 7 nap alatt 3 nap voltam piacon, a szekrényemet lassan nem tudom becsukni, de a 3,5 lírás ruhákat nem lehet ott hagyni... kiabálnak, hogy lécci lécci vigyél haza, jó leszek neked:)
Az textílbazár: hatalmas területen semmi más csak méterárú, gomb, szalag, minden amit imádok!! Vettem is egy 2,5m-es szövetet, csodaszép :) Ez lesz a vendéglepőm :)



- egy nagyon különös este egy kedves fiúval
- a 3 szám bejött a héten, ennyiszer voltam sörözni is
- egy baleset a ház előtt
- csak egyszer borultam ki nagyon nagyon az egyik kis kölyökre :)
- istenközeli élmény: 3 különböző vallási épület megtekintése egy délelőtt alatt: örmény templom, görög katolikus, mecset. Képet nem csináltunk sajnos... de lehet h elmegyek egy vasárnap majd misére, már csak érdekesség képpen.
- egy kiállítás megnyító
A kiállítás témája a víz: hát ha ez a művészet, akkor ezt én is tudom... vagyis nem tudom, mert túl egyszerű és nekem nem jutna eszembe... :( túl kombinálnám :)
Az egész kiállítás csupán azért volt érdekes mert Birtalan Áron is kiállított, akinek korábban voltunk a performanszán. A lényeg, hogy szerdán amikor söröztünk az Arkaoda (hátsó szoba) nevű helyen, akkor ő megint ott volt, zenélt na jó ez túlzás, djskedett vagy mi:)
Szóval akkor megkérdeztem, hogy mikor lesz a megnyító és így meg volt Andival a programunk péntek estére! Ingyen nasi, főleg, hogy a pincér fiú nálunk kezdte a kínálást és velünk zárta: sütike, gyümölcsnyárs, hmm :) mindezt vodkás gyümölcslével kísérve! Pár pohár után már más megközelítésből láttuk a kiállított produktumokat.
Az egésznek az volt a koncepciója, hogy ide hoznak 20 embert törököt, külföldit vegyesen és kapnak egy hónapot, hogy kitaláljanak valamit a víz bemutatására. Lefilmezték a tengert és ezt összepakolták egy 20 kockából álló videóba (a videó maga 20 képernyőből állt) pl.




- egy kézilabda meccs a tesitanárunkkal :)
Nyert a Besiktas, de iszonyat szerencsével... illetve a románoknak nem volt szerencséjük! Na jó párszor azért Ibrahim (tesi tanár, magyarul a neve: Vas Ábrahám :) is villant:)
Jaj, teljesen oda voltam érte, amikor lebaszta a társait, hogy figyeljetek, védekezzetek, iszonyat adrenalin :) Szóval ő az:



 A román szurkolók:








- egy áttáncolt éjszaka: szombat éjszaka, Ildi és én bevettük a Cambazt :) Nagyon szuper volt:) Reggel 4re haza értem, mert a dolmus 15perc alatt átszáguldott Taksimból Kadiköybe, igaz 7 líra, de megéri:)
- egy bevonzás a szombat éjszakai buliban:)
- török fajta Guinnes Nő nap alkalmából




- gasztró kaland: végre főztem, most először húst akartam enni :) végre ettünk iskendert :) Iskender ez, na nem ezt ettük, de ilyen (hús, kenyér, paradicsomszósz, joghurt, forró vaj..... hmmmm :)



Igazából amikor ma hajnalban lefeküdtem aludni, azt gondoltam, hogy a legközelebbi blog bejegyzésem címe a következő lesz: Ha a gondolat teremt akkor csak halott emberek és terhes nők lennének a világon.... pedig teremt!!
Már elfogadtam, hogy nincs véletlen, hogy mindennek oka van! Persze ez nevezhetjük vigasztalódásnak, belemagyarázásnak is... de én ezt hiszem, vallom: minden okkal történik, egy nagyobb, jobb, összetettebb dolog miatt!
Szóval ezek után egyre inkább bizonyítást nyer a gondolat teremt és ereje van közhely! Illetve ehhez kapcsolódik a "bevonzod", "kisugárzod" megfogalmazások is!
Otthon soha nem éreztem ilyet... talán a város teszi, a viszonyom a városhoz... nem tudom, de tény, hogy működik!!!

Azt hiszem ennyit a mai eszme futattásból... biztos történt még egy csomó dolog a héten... egy csomó vicces dolog, pl. h a kézimeccsen amikor törlést kértek, akkor egy bácsi bekocogott és egy kis rongyal kézzel feltörölte a foltot a pályázról... uff ya:) De most már semmi nem jut eszembe... :( Öregszem vagy csak megszaladt az alkohol :)


1 megjegyzés: