2013. március 24., vasárnap

Kis önreklám

Egy újabb frizúra és fodrász próba után úgy érzem kell egy kicsit számot adnom magamnak (inkább csak magamnak) arról is, hogy honnan hová jutottam el legalábbis haj-ügyileg.


Éppen egy doksit kerestem a gépemen és közben törölgettem, rendezgettem ezt azt és rábukkantam egy Előhívandók mappára az Asztalon :)
Sok-sok személyes, akár felkavaró kép is van benne!
Ekkor jött az ötlet, hogy csinálok egy kép tárat a fejemről - valszeg ez csak a családomnak és nekem érdekes, de most inkább megosztóm ország-világgal, éljen a magam-mutogatása :)


De induljunk régről:
2011. július diplomaosztó


2012. május - uncsitesó óvisballagás

2012. június vége- Róma

 2012. július - Törökország, Kayseri


2012. szeptember közepe - Budapest, első hét az új munkahelyemen:

 2012. december 28. - az év utolsó Magyarországon töltött éjszakája:


2013. február eleje - Törökország, Trabzon

2012. február vége - Törökország, Istanbul

2013. március 19. - Törökország, Istanbul

2013. március 23. - Törökország, Istanbul - fodrásznál az eredmény dokumentálása

2013. március 25. - Törökország, Istanbul - a tény elfogadása:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése