2013. március 14., csütörtök

Nemzeti ünnepünk előtt

Mára tervezek egy kis magyarkodást a suliban, még nem tudom pontosan hogyan, de kitalálom még van 2 órám rá:)
Főleg mert kedden ők tartottak egy órás megemlékezést az Istiklal Marsi (török hímnusz) keletkezéséről. Mint egy elcsépelt március15 vagy október23.... semmi energia és ötletesség nem volt benne... Legalább az első órám elmaradt. Azzal a különbséggel, hogy itt néhány szülői is jött a nézőnek.




Tegnap voltunk amatőr előadó esten: Spoken Istanbul. Készítettem pár videót a fellépőkről:





Néhány kép zárásként:
A park, amin minden nap átmegyek - hanem vagyok késésben:) ihihih


 A kikötő, mert ezt nem lehet kihagyni:


                                     

 A hajóból:





 Taksim, Istiklal caddesi, sétáló utca, este 6 körül:
 A tünel:
 A szobám! Mielőtt még azt hinnétek, hogy én ilyet tudok, nem, nem én voltam!!! A tunéziai barátom, Omar rajzolta!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése