2013. március 10., vasárnap

Múlt heti gasztro


Elfelejtettem.... szóval valamikor az elmúlt 2 hétben Ildivel kitaláltuk, hogy halat eszünk és rakizunk (na jó az utóbbi az én ötletem volt! :) Mert mindenki azt mondja, ha hal akkor raki is kell mellé.
Raki: ánizs pálinka, kb. mint az uzo, gondolom ezzel mindenkinek egyértelmű a dolog... ja én még soha nem kóstoltam az uzot, de a rakit igen és ez elég is volt. Nem megy... én próbáltam, egy kalap pénzt kifizettem érte... de nem ment le, még a hallal sem. Ami isteni volt egyébként:D
Köretnek meg egy hatalmas tál saláta, zöld zöld :)

Ez majdnem az eredeti pillanat amikor Ildi meglátta, hogy a hal teljes egész, azaz fejjel is rendelkezik, sőt fogakkal :)


Azt hiszem más régi elmaradásom nincs, ... talán :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése