2013. február 16., szombat

Anti-Valentin Day

Szóval ez a hét egész szuper volt péntek hajnalig...

A suli is jó volt, el-elfáradtam, filmeket néztem esténként, aludtam, barátkoztam, stb. Szóval kellemes volt!

Andival és Ötkürrel megbeszéltük, hogy akkor csütörtökön Ötkür főz és aztán elmegyünk a Kooperatíf bárba... ez egy jó kis hely és nem annyira törökös, de nem is az idióta Erasmusos diákok tömege... inkább ilyen bölcsész hely:)
Ötkür nem tudom meghatározni mit készített, volt benne csirke, rízs, répa, mazsola, de nagyon finom lett:)
Aztán irány Taksim. Aydin nem jött... programozó a lelkem... és ez is folyton dolgozik... annyira, hogy éjjel még a főnöke lakására mentek dolgozni... hát nem mondom, hogy nem igaz, de az volt az első kérdésem, hogy a főnöke nő?:D

Aztán Omar hívott, hogy van-e kedvem velük benne bulizni, nagyon bulit tudnak!! Menjünk, Andiék jó fejek voltak és támogattak:) Szóval Omart bemutattam a kis helyi "török családomnak", abimnak és ablamnak:) (abi - nagy fiú testvér, abla - nővér) Bár Ötkür nem idősebb nálam, de akkor is inkább az abi-m! Andi meg egyértelmű:) Nem azért mert idősebb nálam 2 évvel, hanem mert annyira jól meglát mindent!! Omar szimpi volt neki is:) A török haver srác kevésbé... benne én is éreztem a műmájerséget, ami Omarban egyáltalán nincs meg! Szóval mentünk velük táncos-zenés helyre... háááttt... nem volt a legjobb döntés... tucc tucc zene, de legalább a DJ jó volt! mert az tudni kell, hogy itt a török DJ-knek nem megy általában a két szám közötti váltás. 
Mikor mindenki elmondta h ez nem a kedvenc zenéje és egyébként meg Andiék dolgoznak holnap, akkor nagy nehezen rászántuk magunkat, hogy átmegyünk az Araf-ba. Omarék még nem voltak ott! :) De nagyon tetszett nekik :) Olyat táncoltunk:) Aztán Andiék leléptek, mert munka másnap. Nekem meg ügye nem...
Csak, hogy hibák sora itt kezdődött... nem vittem magammal saját táskát, mert egyből suliból jöttem délután a hátizsákkal...szóval Andi táskájából kivettem a tárcám és  két telefonom próbáltam valami biztonságos helyre tenni. Nem is volt ezzel semmi gond, addig amig vissza nem mentünk az előző helyre és túl laza és felelőtlen voltam... a lényeg a lényeg, hogy elbasztam, nem figyeltem eléggé és mindent elvittek... Nem akarok bele menni a részletekbe, mert tényleg a világ egyik legbalfékebbje vagyok... de teszem hozzá a két csávó is szorosan a nyomomban van a balfékek listáján... mindegy. A lényeg, hogy a tárcám meg lett és még a pénzem nagyobb része is! Viszont a telefonok ugrottak... Szóval ezért nincsenek most képek... 

Persze egyből szóltunk a biztonságiaknak... abban maradtunk, hogy pénteken este visszamegyünk és megnézzük a képeket amik készültek az éjszaka során... visszamentem de nem tudtam megnézni, mert a dj srác a saját gépével csinálta és nem akarta megmutatni... nekem meg nem volt erőm ott balhézni...  De az események nem értek itt végett... pénteken reggel valaki hívta Andit, aztán a nap folyamán hívta még ugyanaz a szám Hannát, Ötkürt és Ildit is... Egy Murat nevü csávó, akitől annyit tudott meg Andi, hogy el akarták neki adni a telefonomat, de ő nem vette meg, csak kiírta a külföldiek nevét, hogy bepróbálkozzon náluk. Andi pedzegette neki, hogy visszavásároljuk a telefonokat, ha tudja hol van... De egy nagyon buta fickó volt...

Szóval átalakítjuk újra a bakancslistámat... Az egyik munkahelyemen mindig azzal poénkodtunk, hogy ember tervez, Béla végez - na most is ez jutott eszembe, csak Béla helyére Istanbult teszem!

sem anyagilag sem érzelmileg nem jól érint ez az ügy... A legjobban azt bánom, hogy egy csomó fénykép, videó volt a memoria kártyán...
Próbáltam okot keresni - mélyebb okot keresni, annál hogy milyen figyelmetlen és felelőtlen vagyok - de még nem sikerült rájönnöm... Magyarázhatnám azzal is, hogy túl szép volt itt minden...


Annyira fura volt, hogy  kb. az első sokk után kb. percek alatt felfogtam, hogy túl sok teendőm nincs,... rendőrt hívhatnák, de mit mondok neki, hogy nem figyeltem, rossz helyre tettem le a holmimat... és ráadásul még valószínű a tettest is hagytam meglógni... na ennyit az emberismeretemről.. 
Szóval miután ezeket felfogtam el kezdett az agyam azon pörögni, hogy akkor mit és hogyan tudok újra beszerezni... ki miben tud segíteni, milyen meghatalmazást kell írnom. Mindeközben a két csávó (Omar és Cihad) mindenféle teóriát gyártott, mint ha valami CSI-ben lennénk... jó hogy nem ujj lenyomatokat akartak venni :D

De az élet nem áll meg, főleg itt! Ma farsangira megyünk a konzulátusra :) Erről lesznek képek tutira:)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=gIUUkyAbDsQ




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése