2013. február 10., vasárnap

Újra Istanbulban


Szerdán délelőtt 11re értem haza… Az út közepét nagyon rosszul viseltem, hisztis voltam… Aztán elszégyelltem magam, hogy más is bírja, akkor nekem is kell bírnom, meg nem szabad így viselkedni, mert senki sem tehet arról, hogy tele van a busz, kivéve a busz társaságot!
Hazaértem és nem tudtam aludni….
Este 7re kellett mennem a rendőrségre a tartózkodásit átvenni, török szokás szerint fél8ra értem oda, de ennek nem volt jelentősége. A rendőrségen a váró szoba úgy nézett ki,mint valami nagy nemzetközi párkereső-ismerkedős est. Mindenféle országból fiatalok  - gondolom Erasmusosok – vártak valamire… és beszélgettek, nagyon vicces volt! Tényleg oda kell menni ismerkedniJ
Este pedig találkoztam Ildivel! Ő 2 hete van itt egy Németországból visszatelepült török családnál gyerekfelügyelő. Nem tud törökül, de a családdal németül beszélnek. Eddig nagyon jól érzi magátJ Aranyos lány, csak nagyon fiatal még, rettentően! Meg nyilván minden új neki! Pénteken este és szombaton este is jött velünk!:)
Csütörtökön elmentem a parkba végre kicsit mozogni, mert az elmúlt hét rendesen oda tett a kilóimnak. 
Hát nem cuki?:)
Csütörtökön elhívtam Omart (tunézia) srácot a Modern Művészetek Múzeumába… hát felejthető élmény volt a kiállítás. Voltak jó elemek, amik tényleg elgondolkodtattak… de inkább a kilátás az épületből az valami fenséges, mert pont a Boszporusz partjára van építve. Ja és csütörtökön ingyenes! 6-ra ment suliba én meg Andihoz, mivel Ötkür szerdán éjszaka megérkezett IstanbulbaJ))

Pillanatképek csütörtökről:

 Tophane:


Ez nagyon váratlanul és nagyon jól jött ki, mert kapott egy kb. 1 hetes melót itt (kínai tolmácskodás)! Találkoztunk Ötkür másik nagy cimbijével, Hakannal – aki szintén kocka. Ja ezt nem tudom írtam-e, de Ötkür programozó lesz, így az összes haverja is J Hakan nagyon nagy menő, mert nyár óta dolgozik az Ericsson-nál és új autó, új iphone 5… mondjuk nem egy észlény, de hát ez van, olyan szokásos török!


Ötkür és Hakan Titanicot játszik:

Taksimon:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése