2013. február 17., vasárnap

Töltön

Ez a telefon história jobban megviselt mint gondoltam. De legalább találtam magyarázatot magamban az eseményekre... Sajnos ez nekem kell, mert hiszem, hogy minden okkal történik, nincsenek véletlenek!
Szóval szombaton újabb beszerző útra indultam és az eredmény:
egy színes csizma, egy piros (igaz kopott, régebbi model) sony ericsson telefon, egy új sim kártya és ezzel együtt új telefonszám, 3 db új felső a piacról és persze színes, mintás harisnyák:)

Végül is elégedett vagyok a szerzeményeimmel... a telefont egész jó áron sikerült szereznem, a lényeg az ár volt és nem az, hogy mit tud... igaz, hogy töltőt alig akartak hozzá adni... de végül is megalkudtunk! :)

Tegnap volt a konzulátus és a Török-Magyar Barátság Egyesület szervezésében a farsangi buli! Még Gergő is eljött (Andi lakótarsa)!
A bulinak annyi feltétele volt, hogy a kaját nekünk kellett vinni, az innivalót a rendezők adták. Tombola is volt 2,5 líra, amellyel az egyesületet támogattuk. Andi francia salátát készített, mi Ildivel szendvicseket plusz vettünk hozzá aszalt sárgabarackot a piacon. Gergő és Ötkür közösen vett teasütiket... hmmm :)

De volt még a buliban házi bukta, házi fánk (minik! de fincsik), szendvicsek, börek,... sajnos kókuszgolyó nem volt :( 

Szóval sorban a jelmezek:
Ildi a görög istennő (aki egy füst alatt megoldotta az éjszaki takaróját is)

 Andi: az antiszexuális kishableány vizes környezetben.
 Gergő: indiai-arab avagy a 40 rabló önmaga definíció szerint.

Én: az unkreatív Manó - ha esetleg nem lenne egyértelmű:) 

A buli menete: megérkeztünk lepakoltunk, ettünk, ittunk, énekeltünk (karaoke), tombola. Gergő 4 db tombolát vett és mind a néggyel nyert!! Miután a 4. is nyert, közölte, hogy akkor ő most kiment dohányozni:D
Egyébként nem voltunk sokan, kb. 30 fő. Nem csak magyarok voltak - Ötkürön kívül is voltak törökök, sőt egy magyar-brazíl pár is eljött. 
Találkoztunk egy török sráccal, aki úgy beszél magyarul, hogy így nem is tudtam először, hogy akkor most hova tartozik... Édes volt, mert Budapest-es polóban volt:) Sőt, együtt énekelte velünk a különböző magyar dalokat!

Szóval beszéljenek a képek az estéről:) 


Ötkür és Gergő első pálinkája:


Ötkür szereti az unicumot is:

 A képekből nem derül ki, de  duett nemcsak egy dal erejéig állt össze:)








 Na igen, egyszer én is neki álltam egy Kicsit szomorkás a hangulatom máma erejéig! De Gergő vitte a prímet:)


 A török srác ahogy magyarul énekel:) 

 Amikor Andit szerette a mikrofon, vagy Andi szerette a mikront ?! :D



 A Cybergyerekre Ötkür is beszállt:)






Amikor már csak mi voltunk:)



 Ez pedig az Arafból, a buli itt folytatódott:)


Mindannyian Andiéknál aludtunk... 

Elfáradtam... most érzem magam igazán fáradtnak... hetek óta először!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése