2013. február 16., szombat

Szünet után

Hétfőn megindult az iskola... annyira nem volt rossz, mint vártam. Igazából én gyerekként is szerettem iskolába járni. Azt hiszem akkor is már a rutinokhoz, a sablonokhoz ragaszkodtam... 
Jó érzés, hogy kedvesek a munkahelyen! Még ha nem is megyünk mély beszélgetésekbe bele... mert idő sincs rá: első óra előtt pár perccel esem be, aztán a szünetek meg 5 percesek! Nincs egy olyan helység ahol kicsit összekovácsolódhatnánk.

Szóval a hétfői nap remek volt!!! Tényleg!! Kaptam végre órarendet!! Úgy döntöttek, hogy csak az alsósokhoz fogok menni, a nagyokat inkább hanyagoljuk! Ha akarnak akkor összehozunk nekik egy beszélgetős órát... mikor, hogyan még kérdéses. Viszont így megkaptam az ovisokat is...
Azt is sikerült megbeszélnünk az igazgatóval - valószínűleg nagyon jó pillanatban kaptam el -, hogy amikor ők a Comenius meetingekre mennek, akkor én plusz órákat tartok a hiányzó tanárok helyett és a plusz órákat majd április első hetében veszem ki! Szóval most már meg van az engedély, hogy menjek Örményországba!!!!! Évi készülj, megyünk :)))

A hétfő este pedig a remek napot megkoronáztuk egy gulyás levessel és palacsintával meg vörös borral!:) Maradjunk annyiban, hogy sem éhes sem szomjas nem maradtam:) Andinál tartottunk vacsit, jött Ötkür és Aydin is:) Gergőnek Ötkür egyből "megtetszett", találtak közös témát: nyelvészet:)
Mindannyian Andinál aludtunk, reggel meg kómásan keltünk, mert mindenkinek munka volt! Igaz, nekem csak 1-re kellett mennem :) Szóval szerencsés vagyok! :)

A héten próbáltam készülni az órák is már... kezdem lassan elveszíteni a fonalat, hogy melyik osztálynak mit tanítottam már meg... jó túlzásba nem vittük még, mert eddig a színek és a számok, meg néhány állat volt terítéken! 

A legújabb kutatások szerint - Andi - ma már nem az számít, hogy a tanár mennyit tud, hanem az h mennyire tudja felhasználni az információs technológia adta lehetőségeket. Én igyekszem:) Minden nap viszem a kis laptopomat, már vettem hangfalat is, hogy ez se legyen gond... lassan projektort is veszek, mert van, hogy nem működik az egyes osztályokban... :(
Elvileg okos táblánk van... de még használatban nem láttam...

A hétre még egy küldetésem is akadt: Ildi (az "új lány" itt - gyerekmegörző egy török családnál) barátja megkeresett face-n, hogy lennék-e a postás, mert a lány címére nem küldhet valentin napi apróságot... mondtam persze... Persze valentin napra nem ért ide... de majd a jövő héten:)

Egyébként csütörtökig elrohant az idő... tényleg...

Na azért Ildivel is vannak vicces sztorik: próba lopásokra jár! Először nem is értettem amikor mesélte, hogy mi ez... nem is sejtettem, hogy ilyen van mint "foglalkozás"
A családban ahol lakik, az Apuka a Deichmannak valami vezető guruja és az összes bébiszittert befogták már erre.. persze ez a munkaszerződésben nem volt benne! Szóval a feladat a következő: kap egy alufoliával és szatyorral kibélelt táskát, amiben a cipőt ki kell hozni, doboz marad, meg kell figyelni, hogy hány vásároló van, hány eladó, hányan hordanak munkapólót, köszönnek-e, foglalkozna vele-e. 
Ha elkapják akkor van nála egy kártya amivel igazolja, hogy ez csak egy próba. Apuka meg várja valahol kívül. Egy nap végig jártak vagy 3-4 üzletet és kb. mindenhonnan el tudott hozni egy-egy cipőt. Persze aztán a cipőket Apuka visszaviszi... 
Egy alkalommal már a plázában a biztonsági részleg követte a Ildit... szóval elég félelmetes lehetett.... de aztán jött a hős Apuka és kihúzta a csávóból, ahova ő lökte... :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése