2013. január 9., szerda

Álmot láttam

Volt már nagyon élethű álmotok??

Becsszóra nem néztem filmet, sem videót, csupán esik a hó vagy nem tudom minek betudni, de jegesmedvével álmodtam. Elég barátságos volt egy darabig...
Úgy indult az álmom, hogy bementem az (egy) új munkahelyemre, valami irodába, ahol mint csoportvezető lettem (volna). Kb. 4-5 embert kellett volna koordinálnom, csupán csak kellett volna, mert ők semmibe vettek engem... tényleg abszolút nem figyeltek rám, elfordultak, nem válaszoltak... (azért a kölykök nem ilyen rosszak!)

Az iroda előterében építettek egy hatalmas műjéghegyet... dekorációként talán... és valahonnan előkerült egy jegesmedve 2 bocsával, azok is különböző méretűek voltak... A nagy medve felmászott a műjéghegyre... én meg fogtam a kisebbik bocsot. A kollégák meg nem csináltak semmit... csak ültek és néztek... Én meg üvöltöttem velük, hogy rajta, mindenki lássa el a dolgát, mert én nem tudom, hogy kinek a mi dolga, de azonnal lássák el. Erre megmozdultak...
A többi összefojt... a nagy medve majdnem elkapott,de elhúzták a fejét, éreztem a fogait az arcomon...

Na mit jelenthez ez?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése