2013. január 14., hétfő

Újra kerek a világ - 3. hét

Tegnap este visszazökkent a világ a rendes kerékvágásába, újra teljes lett minden.  Van amikor érzed, hogy ugrik egyet a világ fogaskereke és kizökken. Most nem éreztem az ugrást, hanem csak egyszerűen minden szépen visszaállt a normális állásába. (jó tudom, mi a normális :)

Pénteken kaptam telefont és számot is hozzá az egyik kollégámtól! 
Szombat éjszaka elmentünk táncolni és hajnal 4ig táncoltunk.. Értitek, én táncoltam, hajnal 4ig:) Szóval igyekszem a komfortküszöbömet erősen átlépdelni!
Vasárnap elmentem hamamba Hannával. Ez a speciális, klasszikus török fürdő, persze ne tévesszen meg a fürdő kifejezés, mert itt nincs medence.
Ez olyan mint a szauna, gőzkabin, azzal a különbséggel, hogy többen vannak benne és a meztelenség egyáltalán nem gond!
mindneki egy kis bugyiban szaladgál! 
Vannak a hamam nénik akik ledörzsölik a koszt, bőrt rólad, aztán jön a habos mazzsázs. Persze ezt egy másik hamam néni csinálja... Hihetetlen puha a bőrük:)
És óriási mellük van és még óriásibb hasuk... Szóval ehhez kell egy eltökéltség, de szerintem már másodikra már fel sem tűnik az embernek:)

Sajnos képet az épületről nem tudtam készíteni.. De aki eljön, azzal elmegyek újra :)

A hamam után olyan a bőröd mint még soha! vagyis de amikor megszülettél:) óriási!íg
Kicsit a fejemet is kimosták ott, ami szintén jó volt:) na ez nem az a törökös agymosás volt!

Este pedig átmentem Kadiköybe és megnéztem egy lakást, de most már eldöntöttem, hogy ha nagyon nem lesz gáz, akkor ez jó lesz!!!
A lánynak rózsaszín szövetkabátja van, szóval abszolút nyerő volt:) a szoba nem túl modern, kicsit kopott, de van egy kanapé és bármikor jöhetnek a haverok:))
Az ára is egész jó!

Szóval visszaállt a világ rendje:)


Itt a tavasz, még az orromban nem érzem, de látszik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése