2013. január 28., hétfő

Két hét téli szünet

Hol is kezdjem... A hétvégénél vagy már a hétfőnél... mindjárt kedd!
úgy látom eléggé elhanyagoltam a blogot, már csak hét eleje és vége van:)

Akkor ez még a hét zárásához:
pénteken volt a félévzáró! Persze egy lényeges dolgot elfelejtettek előtte mondani, hogy ki kellene öltözni! Minden tanár ki volt öltözve, mind! Jaj, a tesi tanárunknak nagyon jól áll ám az öltöny:) Persze a képen pont nem látszik, mert a nagy fejem kitakarja.
Szerencsétlen kislányt oda állították, hogy én adjam át CSAK a fotó kedvéért a félévijét! Még kezet is csókoltattak vele nekem... amitől még kényszeredettebb lett a mosolyom! Szóval nekem ez volt az ünneplőm :S Maradjunk annyiban, hogy vidéki kislányosra fogtam a figurát!

 Az hogy még angolul jó szünetet is kellett kívánom a mikrofonba pár száz diák és jó néhány szülő előtt, csupán azért, mert ez jó reklám a sulinak... meg sem konnyan:)
De a leleményességről: a csengetést persze nem kapcsolták ki..minek... viszont a hangtechnika nem túl erős a suliban, ezért a hímnuszt (Istiklal Mars-i) egy laptopról játszották le, aminek a hangszórójához a jóképű tesitanárunk odatartotta a mikrofont :)))
Persze ez csak nekem volt vicces, mert mindenki más arra koncentrált, hogy minél hangosabban énekeljen, még a zászló felhúzás is majdnem lemaradt!

Szóval most két hétre bezárt a suli! Na, jó ezt a google dobta ki, ennyire nem zárták be:) Főleg mert titkárság bent van az igazgatóval együtt...


A hétvégét megint Andival és Hannával töltöttem! :) Ez azt jelenti, hogy finomakat ettünk, boroztunk és buliztunk megint hajnal 4ig.
A fotó éppen egy étteremben készült, ahol vagy 15 féle előételből lehet választani, aztán pedig aki akar még kérhet halat, majd sült halvát.
A halva (helva!!) (http://hu.wikipedia.org/wiki/Halva) nagyon édes egyébként is, de valahogy sütőben felforrósítják krémszerű lesz, majd dióval megszórják!



Pénteken bebizonyosodott, hogy nem csak a helyi erők néznek engem töröknek, hanem a külföldi felhozatal is. A zenés-táncos mulatós helyen kiszúrtunk (közösen) egy igen szépszáll fiatal embert, szemeztünk, szemeztünk, de csak nem akart lépni felénk... aztán az este folyamán úgy alakult, hogy egy asztalhoz ültünk le pihenni. Ekkora Andi megszólította... pár szót váltottak, majd a srác megkérdezte, hogy hova valók is vagyunk. Andi mondta, hogy magyar, de már 7 éve itt él (szinte ide tartozik). A srác pedig kicsit csalódottan jegyezte meg, hogy itt mindenki külföldi.... A későbbiekben már nem szólt, nem nézett ránk! Az első eset volt, hogy azért "dobtak" mert nem vagyok török!!

Szombat Besiktasban a piacnap! Mentünk is hármasban, jól felöltözve, mert megint hűvös volt és esett. Ilyenkor a piacon a nagy vásznak és a rések között ügy kell szlalomozni, mint a nintendo-ban. Néha csak azt hallod, hogy egy nagy zuty és valaki felsikít:)
Na jó nem vicces, de nem bírom ki nevetés mosolygás nélkül:)
Élvezettel vettük bele magunkat a vásárlásba, túrtunk, kerestünk, mindent megfogtunk! Mire Andi megkérdi, hogy mennyi pénz van nálam, mondtam h 20 líra, höh, az nem jó, mert nála is kb. annyi van és még hétre való zöldséget gyümölcsöt nem vettünk. Mondtam, hogy nekem nem is kell, mert én majd veszek hétfőn amikor is az én piacnapom van. Szóval összeraktuk amink volt (pénzben!!) és a legszükségesebbeket még meg vettük. Mindannyian 0 kurussal (ez a líra váltója) mentünk haza!! Semmi nem maradt a zsebünkben!

Este elmentünk egy szülinapi buliba, amit egy gallériában tartottak... Hát se a szülinapot se a gallériát nem sikerült átéreznem. Az este nagy teljesítménye volt, hogy 10 percet beszélgettem egy olasz, milánói sráccal angolul! Persze minden nem értettem, de úgy tettem,mintha tudnám miről beszél :) Aztán megittuk a bort, amit vittünk. Később hármasban (Hanna, Andi, én) beültünk még egy helyre az Istiklálon ettünk, koláztunk. Mondjuk úgy, hogy jól éreztem magam az elfogyasztott bortól: Kendime yaramaza kadar ictim - így fordítottuk le:)

Az este folyamán 2 db képet készítettem azt is fejjel lefelé és nem másról, mint a kocsma itallapjáról:
Remélem azért látszik, bár elég bénán sikerültek.


Helyi italok (mert vannak ám Yabanci italok is, azaz külföldi!!)
Vodka = Votka
Gin = Cin
Cognac = Kanyak


Vasárnap próbáltunk magunkhoz térni... havazott, vagy valami havas eső esett.. szürke volt minden, semmi kedv nem volt... szóval csak haza jöttem, filmet néztem, leveleztem, tervezgettem.
A kikötőből:
nem tudom mennyire látszik a képen, de igen, a csávó kenyérrel (simittel) eteti a sirályokat!





Hétfői napra a következő programok voltak betervezve:
piac - bevásárlás 
házizsákot nézni
DOGO cipőt nézni:  http://www.dogostore.com/
mosni,  azt mondtam, hogy nem jó a centri... talán igen, és azt h még egy seprű sincs a házban mert az előző lakó elvitte?! elég fura mi!?

meg volt egy csomó minden amit nem csináltam meg... de holnap!!!

Andival azt tervezzük, hogy elmegyünk Samsunba, aztán Trabzonba, aztán ha marad időm akkor még Gazientap-be is... meglátjuk!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése