2013. január 2., szerda



Mutlu Yillar!! Iyi Seneler!

Hogy milyen is itt a Szilveszter éjjel! Zajos, forgalmas, utcabálas!! Kb. mint egy normál európai fővárosban, azzal a különbséggel, hogy itt az utcákon 90%-ban férfiakat látni, a maradék 10%-nyi nő sem egyedül vagy csoportosan sétálgat, hanem kizárólag férfi társaságban. 
Az Istiklal Caddessi, ami kb. 3-4x nagyobb mint a mi Váci utcánk telis teli volt emberrel, csak úgy hömpölygött a tömeg. Időről időre kisebb-nagyobb táncos csoportok is kialakultak. Aztán egyszer csak valaki elkezdett éljenezni, a másik fütyülni, a többi több százezer ember pedig követte és egy hihetetlen hangorkán kerekedett, amit a házak még jobban felerősítettek.
Sajnos képet nem nagyon tudtam csinálni..

Megfogadtam Erika tanácsát és nem maradtam otthon egyedül! Összenéztem az összes régi és új ismerősömet, hogy ki lehet még itt Isztambulban, na találtam is nagyon régit! Még az első törökországi tartózkodásom idején ismerkedtünk meg, egy nyelvsuliba jártunk. Gyorsan írtam neki, hogy mit csinál este, hogy nem-e találkoznánk. Mondta, hogy jó. Különösebben nem firtattam, hogy egyébként milyen programja lett volna :) A nagy élmény tényleg az volt, hogy éreztem ahogy lüktet a város!!

Új Év első napján sétáltam egy nagyot! Akkor a napfényben a város egy másik arcát mutatta. 
Kicsit leharcolt, kicsit megviselt, de dübörgő! Mert itt soha nem áll meg az élet!! Soha!


A dekorációk olyan törökösek:)


A többi kép pedig csak azért mert tetszett és ott mentem el előtte:
 Ez a Dolmabahce Palota oldalról :) Az üveg dobozkák helyén pár éve még igazi emberkék álltak.



Na, elindítom az Új Évemet:)

1 megjegyzés: