2013. január 7., hétfő

Lazítós hétvége

Jaj, vasárnap este van....  holnap hétfőn és indul a suli és az én óráim is!

Jaj, nem már hétfő van!:)
Na jó kicsit elmaradtam.
A hétvége nagyon klassz volt:))

Szombaton sokáig pihentünk:) Aztán olyan délután 4 felé kimentünk a piacra! Igen, mert ez sötétedésig van:) Óriási, igaz, hogy csak szombatonként van, de akkor is fantasztikus!
az emelet a ruhás, bugyis, ékszeres, táskás, stb. az alsó szinten a zöldségek!!
Évinek baglyok:)




 (sajtok)

 (gesztenye)



(olivabogyó)

Vasárnap pedig mentem lakásokat nézni.
Most úgy érzem, meg találtam a nekem valót! Egy török, informatikus sráctól akarok szobát bérelni. (szerintem én ezt bevonzom! a homlokomra van irva :)
A srác élt és dolgozott egy félévet Budapesten és nagyon kis jó fej, laza, és szép a lakás is és nem is annyira drága.
Kicsit felfelé kell gyalogolni, de na bumm e legyen a legkevesebb.
Előtte még csináltam pár képet a Boszporuszról:)


 Lakás kiválasztása után már csak egy gond maradt... január közepén tudok csak oda költözni, addig mit csináljak... mármint nem akarok itt lógni Andiék nyakán... Beszéltem velük és mondták, hogy ne aggódjak, majd főzők, bevásárolok párat és egálban leszünk!
Azt a 10 napot még kibírják velem:)

Miközben vártam a főbérlőt, erre lettem figyelmes:

Nem nagyon kivehető sajnos... a Burgernek, a McKi-nek van házhoz szállítása itt! Na ezt add össze:)

Ha valaki járt már Törökországban akkor az már tudja, hogy az egyfajta szolgáltatók, kisiparosok, üzletek szeretnek egymás mellé települni. Talán, hogy könnyebben megtaláljuk őket... nem tudom. A pizzások ugyanígy:)


Vasárnap délután elmentünk egy kiállításra Gergővel (ő Andi lakótársa). Nagyon klassz volt a kiállítás is és aztán beszélgettünk még vagy 2-3 órát. Ittunk vagy 3-4 teát - nem is tudtam 2ig elaludni...
A Selyem út melletti városok képzőművészetét mutatta be. Igazán lenyűgöző volt!!
















 Éjjel pedig újra elkezdtem olvasni A szív útjait:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése